eMAG intră pe piaţa de food delivery din România

Dacă Glovo, Foodpanda sau mai noi in mai multe orase, Uber Eats nu vă erau suficiente, în curând o nouă platformă de food delivery va fi intens promovată în social media.

eMAG a anunţat achiziţia a 54% din acţiunile platformei de livrare EuCeMananc, platformă cu o prezenţă activă în prezent în 18 oraşe din ţară.

“Combinând entuziasmul şi experienţa antreprenorilor care conduc EuCeMananc cu suportul pe care-l poate oferi eMAG, cred că putem dezvolta servicii foarte bune pentru clienţi: număr mare de restaurante, proces foarte simplu de comandă, livrare rapidă. Această modalitate de comandă se va dezvolta foarte mult, din ce în ce mai mulţi clienţi preferă să comande mâncare online.” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Ambiţia eMAG cu EuCeMananc este mare şi cu siguranţă vizează pe termen mediu poziţia de lider în piaţa de food delivery. Chiar dacă în acest moment sunt încheiate peste 600 de parteneriate în cele 18 oraşe, eMAG va trece cu siguranţă la o strategie agresivă (în sensul bun) de înmulţire a acestor colaborări.

Din cate stim, eMAG a devenit foarte neserios in munca pe care o depune, deci nu as vedea o reala crestere a comapaniei EuCeMananc, mai ales ca va trebui sa se intreaca cu cel putin 3 mari giganti, iar pe langa ei, mai sunt multi altii.

Sursa: eucemananc.ro

Intra in discutie!

%d blogeri au apreciat: